• Ügyfélszolgálat: +36 70 617 0300 | Email címünk: info@gymtropin.hu

Kosár  

Nincs termék

0 Ft‎ Szállítás
0 Ft‎ Összesen

Fizetés

Gyakran ismételt kérdések

Mikor érhető el telefonon az ügyfélszolgálat?

Hétfőtől - Péntekig 11:00 - 18:00
Szombat 10:00 - 14:00
Vasárnap 10:00 - 14:00

Tudok bankkártyával fizetni a GLS futárnál?

Igen, bankterminállal rendelkeznek.

Utalványt elfogadnak?

Sajnos nem tudunk utalványt elfogadni.

Megtaláltam a hirdetésüket, hogyan tudok rendelni?

GymTropin.hu-n tegye kosárba a megrendelni kívánt terméket majd töltse ki az adatlapot értelemszerűen.

Mi a további teendőm, ha előre utalást választottam?

A rendelést követő visszaigazoló e-mailben minden utaláshoz szükséges információt megtalál, a rendszer által számolt összeget utalja át a megrendeléstől számított 7 napon belül.

Lehet Önöknél utánvéttel rendelni?

Igen, ebben az esetben a webáruházunk által számolt összeget a GLS futárnál fogja tudni majd kifizetni.

Hogyan kerül hozzám a kiválasztott termék?

Termékeinket GLS futárszolgálat szállítja házhoz az országon belül.

Szállítanak külföldre?

Sajnos nem, jelenleg csak belföldi rendeléseket tudjuk elfogadni.

Mi történik akkor, ha a futár nem talál otthon?

Amennyiben az GLS futár nem találja önt a megadott címen, másnap ismét megpróbálja kézbesíteni a küldeményt. A küldemény kézbesítését kétszer próbálják meg.

Mi történik ha a megrendelt terméket nem veszem át?

Az át nem vett küldeményeket a GLS futárszolgálat visszaszállítja telephelyünkre ezután a rendelést töröljük, a megrendelő többet ezután nem tud rendelni webáruházunkból!

Mi a teendő, ha gyári hibás vagy sérült terméket kaptam?

NAGYON FONTOS,HOGY NE NYISSA KI a cserélni kívánt terméket!!! Felbontott terméket nem áll módunkban kicserélni! Továbbiakban írjon egy e-mail-t, az info@gymtropin.hu címre, majd a hibás terméket ajánlott küldeményként juttassa vissza címünkre 1064.Budapest, Vörösmarty utca 69-71 2/7a.

Ezután cseréljük, és visszaküldjük az új terméket a vásárló címére. A visszaküldéssel felmerülő szállítási költségek a vásárlót terhelik! Az utánvéttel visszaküldött terméket nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatási költsége is a vevőt terheli! A kicserélt termék futárral való visszaküldésének költségét már az eladó vállalja.

Telefonon lehet rendelni?

Sajnos nem áll módunkban telefonon rendelést felvenni, a webáruházunkban kell leadni a rendelést, majd a rendelést véglegesíteni az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával.

Téves rendelést, hogyan lehet módosítani?

Ha rendelését szeretné módosítani akkor azt megteheti az info@gymtropin.hu e-mail címen, vagy telefonon:
Hétfőtől - Péntekig 11:00 - 18:00
Szombat 10:00 - 14:00
Vasárnap 10:00 - 14:00

Tel: +36 70 617 0300

Milyen szállítási költségekkel dolgoznak?

0 - 14,999 Ft rendelési összegig: 1,690 Ft a szállítási költség.
15,000 - 29,999 Ft rendelési összegig: 1,390 Ft a szállítási költség.
30,000 Ft felett: A kiszállítás INGYENES!!!

Az utánvétes fizetés díja, bruttó 490 Ft, értékhatártól függetlenül.